Een korte vakantie op je werkplek!

Zon, zee, zand, strand in een zakje… een uniek product! Handgemaakt, gezeefdrukt en genaaid. Hoe leuk wil je het hebben?

Ik heb er nog een stuk of 20 en dan is dit bijzondere en unieke product op! En dan komt het misschien nooit meer terug. Nooit meer. Hoe schaars wil je het hebben? Marketingtruuc he, dat snappen jullie wel.

Vergelijkend waren onderzoek:
Een beetje bos bloemen is 10 euro!
Een luxe ansichtkaart al gauw 3,25!
Een uniek en klein kunstproduct…. 5 euro! Dus… En in 1 koop betaal je € 139! (klopt, dat is 39 euro meer… ik ben een kunstenaar he, die mogen dat. Anders doen. Dat heet kunst.

Natuurlijk gaat het om een boodschap. In het kader van #ikbenleukwiebenjij is dit een fantastisch cadeau om weg te geven. Ik denk dat de wereld er van opknapt als we wat meer dromen op het werk. Mijmeren, lamballen en wat flierefluiten. Maak een wandeling, ga een rondje fietsen, een bos bloemen kopen voor je collega, of nog beter! kietel je collega door! Wie speelt en ontspant wordt de beste van Nederland in innovatie of een andere staande ovatie. Vernieuwen is veranderen is ademen is lopen. Vernieuwen is werken vanuit je hart. Toch? Daarom, daarom een korte vakantie op je werkplek.

Hoor je de meeuw?

Inspiratiebron: Christien van der Aa. Ooit ga ik mijn moeder een zandbakje cadeau met zand en schelpen van haar favoriete strand. En doorontwikkeld door de e-course; In zeven stappen floreren van Laura Babeliowsky. Ik ben nog steeds bij les 3. Blijkbaar wil ik geen geld verdienen. Shit. En reuze interessant ook hoe marketing werkt.